Peršokti prie turinio


Labiausiai mėgstamas turinys


#849 „Opel” Kurs Visiškai Naują Suv Automobilį.

JunkyBond 04 balandžio 2013 - 11:43

  „Opel” kurs visiškai naują SUV automobilį.

Pastarąjį dešimtmetį niekas taip neišpopuliarėjo, kaip asfaltiniai visureigiai, kitaip dar vadinami parketiniais visureigiais. Jie tapo net tik stiliaus, prestižo, bet ir praktiškumo simboliais.

„Opel” turėjo „Antara” modelį, kuris nesulaukė didelio pasisekimo, todėl į rinką bandys įsiskverbti su visiškai nauju SUV stiliaus automobiliu. Planuojama, kad rinkoje jis pasirodys jau 2015 metais. Automobilis bus kuriamas ant „Insignia” bazės. Žadama didelė automobilio prošvaisa ir visų varomų ratų sistema. Bus galima nusipirkti ir tik dviem ratais varomų automobilių. Salonas bus įrengtas prabangiai. Automobilis turės 7 sėdimas vietas. Sprendimas gaminti naują „Opel” SUV automobilį buvo priimtas dėl nuostabios „Citroen DS5” automobilio sėkmės Šanchajaus automobilų parodoje.




#771 Audi A4 B8 Manual-Žinynas

admin 12 vasario 2013 - 02:06

Audi a4 B8 MANUAL-Žinynas
Nuotrauka
http://www.scribd.co...7-Owners-Manual


#1163 Cigarečių Pridegiklius Automobiliuose Keičia Usb Lizdai

admin 08 spalio 2013 - 11:21

Pietų Korėjos kompanija „Hyundai“ pranešė, kad visuose namų rinkai skirtuose automobiliuose panaikins cigarečių pridegiklius, o juos pakeis USB lizdai, rašo telegraph.co.uk.

„Hyundai“ sako, kad šis sprendimas pradėtas įgyvendinti nuo spalio. Gamintojų teigimu, taip nuspręsta apklausus vairuotojus ir išsiaiškinus, kad liaudiškai vadinamas „prikurkes“ jie dažniau naudoja telefonų arba kompiuterių įkrovimui, bet ne cigarečių pridegimui. Peleninės automobiliuose išliks, o visiems, kurie pasiges cigarečių pridegiklio, kompanija rekomenduoja įsigyti analogišką prietaisą, kurį galima prisijungti USB jungtimi.

„Hyundai“ atstovai sako, kad jų kompanija yra „pirmoji pasaulyje, kuri visiškai atsisako cigarečių pridegiklio“. Jie žada atlikti tyrimus ir kitose šalyse bei įvertinti šio įrenginio reikalingumą.

Remiantis 2010 m. statistika, Pietų Korėjoje rūkančiųjų dalis sudarė 22,9 proc. visų gyventojų. Pastaruoju metu šalis itin kovoja su rūkymu. Nuo 2012-ųjų gruodžio draudžiama rūkyti baruose ir restoranuose, o nuo šių metų liepos mėnesio už rūkymą viešoje vietoje gali būti skirta iki 100 000 vonų (apie 235 Lt) bauda.


#1135 Autoplius Fast Lap

admin 30 rugpjūčio 2013 - 01:12

Per penkias dienas finalinam „Autoplius Fast Lap“ lenktynių etapui užsiregistravo daugiau nei šimtas lenktynininkų.
fast-lap-i-etapas1.jpg

„Autoplius Fast Lap” varžybų organizatoriai praneša lenktynininkams, kad paskutiniam šių metų etapui, kuris vyks rugsėjo 7 d. Kačerginės „Nemuno žiede”, laisvų vietų nebėra – maksimalus dalyvių kiekis pasiektas per penkias internetinės registracijos dienas.


Lenktynininkai lenktyniauja

„Lenktynininkai yra ištroškę lenktynių, tokios išvados peršasi. Taip pat, jie nenori lenktyniauti bet kur – mūsų varžybose pastoviai mušami užsiregistravusių lenktynininkų ir žiūrovų kiekio rekordai.”, – sako vienas „Autoplius Fast Lap” varžybų organizatorių Giedrius Čenkus.
Lenktynininkams registruotis į „Autoplius Fast Lap” organizuojamas „Time Attack“ varžybas ar „Race” galima tik internetu. Dėka paprasto ir patogaus sprendimo, pirmas trečdalis vietų lenktynėse užsipildė per vieną dieną, o maksimalus dalyvių kiekis pasiektas greičiau nei per savaitę – registracija startavo pirmadienį, finišavo penktadienį.

„Time Attack” – 80 dalyvių

Populiariausioje šių varžybų dalyje – greito rato „Time Attack” lenktynėse – pasirodys maksimalus 80 dalyvių skaičius. Automobilių be saugos lankų „Street” grupės lenktynininkai šeštadienio lenktynėse važiuos saugesne, stabdymo zonomis sulėtinta trasos konfigūracija. Tuo tarpu „Pro” klasės lenktynininkai čia „spaus iki dugno” ir sieks naujų rekordų.
Į šias lenktynes užsiregistravo visi greičiausi „Autoplius Fast Lap” lenktynininkai – Jonas Poškus su 656 AG „Mitsubishi Lancer Evo VIII”, latvis Mareksas Matvejevsas su lengva kaip pūkas „Lotus Exige”, abu ne broliai Bilinskai – Vytas su „Evo VIII” ir Gediminas su BMW e30. Įžengti į aikštelę žada ir šių metų sezoną po etapo Estijoje žadėjęs Andrius Firantas su technologiniu kūriniu „Honda S2000”.
„Būsiu atviras, atėjo tėtis ir liepė susirinkt mašiną lenktynėms.”, – pasakoja vienas greičiausių „Autoplius Fast Lap” lenktynininkų kaunietis Andrius Firantas.
Žiūrovų džiaugsmui, lenktynėms ruošiasi ir dvi „užsieninių” etapų žvaigždės – Tomas Sveikauskas, kurio „Toyota Supra” laimėjo lenktynes Bikerniekuose, ir Panevėžio pasididžiavimas Gytis Vaitulionis su „Subaru Impreza STi”.
Kova bus tikrai aštri – tai paskutinis sezono etapas, kuris lems 2013-ųjų sezono nugalėtojus. Pretendentų – visas debesis.

„Race” – 35 dalyviai

Trisdešimt penki. Tiek automobilių vienu metu startuos „Autoplius Fast Lap” lenktynėse. Vyks du „Race” važiavimai. Pirmame dalyviai startuos pagal kvalifikacijoje pasiektus rato įveikimo laikus. Antrose „Race” lenktynėse dalyviai startuos pagal pirmų lenktynių rezultatus, tik pirmasis dešimtukas versis aukštyn kojom – pirmas finišavęs startuos dešimtas, antras kirtęs finišo liniją devintas ir t.t.
Prisiminus kitas šio sezono lenktynes, dešimtuko vertimas antroms lenktynėms suteikia daug intrigos pirmuose varžybų ratuose. Na, Vyto Bilinsko atveju ta intriga netrunka nė rato – Bikerniekuose antrose lenktynėse jis startavo devintas, o pirmame posūkyje jau važiavo pirmas.

Greičiausia paroda

„Autoplius Fast Lap” – daugiau nei lenktynės. Lenktynių trasoje visą dieną vyksta „vakarėlis” su DJ kuriama muzika, renginio vedėjų komentarais ir daugiau nei šimtu automobilių aikštelėje, apie kuriuos šurmuliuoja tūkstančiai žiūrovų. Tradiciškai, į „Autoplius Fast Lap” susirenka gražiausi gatvės automobiliai – japoniški iš „Jdm.lt” klubo, vokiški iš „VAG” ar eilė gražių pirmos kartos „Golf” iš „Mk1“ bendruomenės.
Bet šį kartą jie visi ne tik stovės gražiai išrikiuoti, bet ir iškiš nosį į lenktynių trasą! Žiūrovams tai turėtų patikti – lenktynių trasoje išvysti tokius gražius automobilius kiekvieną dieną nepavyks.

Gera diena

Reziumuokime. Rugsėjo 7 d., Kačerginės „Nemuno žiedas”. 70 „Time Attack” sesijų dalyvių, 35 automobiliai dvejose „Race” lenktynėse, dešimtys puikių, numylėtų ir išglostytų automobilių „Show off” parodoje. Ir tai dar ne viskas. Jau greitai bus paskelbtas dar tuzino ypač greitų ir galingų automobilių sąrašas, kuriuos išvysime tarpe tarp lenktynių.


#1118 Ilgas Ir Ištvermės Pareikalavęs „300 Ežerų“ Ralis Pasibaigė Vytauto Švedo Ir...

admin 19 rugpjūčio 2013 - 09:25

Ilgas ir ištvermės pareikalavęs „300 ežerų“ ralis pasibaigė šeštadienį jau sutemus. Jį laimėjo Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas, pirmavęs ir pirmąją lenktynių dieną. Sportininkai šį ralį buvo laimėję ir 2010 bei 2011 metais.

Po varžovų avarijos į antrąją vietą pavakare pakilę Dominykas Butvilas ir Renatas Vaitkevičius, nepaisant savo pačių avarijos, išlaikė šią poziciją iki finišo, o treti lenktynes baigė latviai Janis Vorobjovas ir Arturs Zeibe.
Lyderiai buvo susikrovę gana įtikinamas persvaras dar prieš ralio pabaigą, bet paskutinis, 13 greičio ruožas, vykęs Zaraso ežero saloje, buvo itin ekstremalus.
Visą dieną buvęs puikus oras vakare staiga subjuro. Pusei dalyvių pravažiavus paskutinįjį greičio ruožą ėmė pliaupti kaip iš kibiro. Žvyro trasa bemat tapo tikra purvo vonia ir dalyvių laikai drastiškai krito. Tačiau kadangi sąlygos buvo vienodos visiems, prieš pat finišą pozicijomis apsikeitė tik du ekipažai - Martynas Samuitis aplenkė šeštoje vietoje važiavusį Roką Kvaraciejų.
Baigėsi avarijomis
„Autoplius 300 lakes rally“ yra ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos bei Baltarusijos automobilių ralio čempionatų etapas, todėl prie starto linijos stojo net 94 lenktynininkų ekipažai, bet dėl gedimų arba avarijų nefinišavo beveik pusė sportininkų. Pabaigti varžybas pavyko tik 52 ekipažams.
Skaudžiausiai ralis pasibaigė estų Timmu Korge ir Eriki Pintso ekipažui. Po šeštojo greičio ruožo sportininkai nesuvaldė automobilio ir vertėsi į griovį. T.Korge susižalojo akį. Lenktynės buvo trumpam pristabdytos, bet netrukus vėl atnaujintos.
Labai nemaloniai jas pabaigė ir rusai Aleksejus Lukaynukas ir Aleksejus Arnautovas. Jie didžiąją lenktynių dalį varžėsi dėl pirmosios pozicijos su V.Švedu, tačiau likus dviems ruožams iki finišo padarė avariją, jų "Mitsubishi Lancer Evo X" slysdamas vartėsi apie 70 metrų.
Prieš lenktynių pabaigą, 12 greičio ruože avariją patyrė ir D.Butvilo ekipažas, bet jų nelaimė nesustabdė. Viename posūkyje išslydęs jų "Mitsubishi Lancer Evo X" išslydo ir trenkėsi galu į medį. Automobilis buvo gerokai aplaužytas, bet važiuoklė liko sveika.
Prizas už grožį
Daugiausiai automobilių nukentėjo 6 ir 8 greičio ruožuose, kurių dalys driekėsi per tą pačią atkarpą. Joje prie didžiausio ralyje tramplino buriavosi daugybė žiūrovų ir ovacijomis palydėdavo kiekvieną drąsiai ir toli šokantį sportininką.
Čia jų šuolių ilgis buvo matuojamas ir vairuotojai rungėsi dėl geriausio šuolininko prizo, bet lenktynių lyderiai rizikuoti nedrįso, todėl įspūdingiausius šuoliukus pademonstravo rikiuotės viduryje važiuojantys ekipažai.
Dovilas Čiutelė su „Lada 2105 VFTS” nušoko 26 metrus, tiek pat nuskriejo ir Joana Survilaitė su mama Vesta. Antrąjį kartą važiuodamos jos nušoko net 31 metrą, o geriausias rezultatas ilgai priklausė Anatolijui Šimakovskiui su „Subaru Impreza“.
Skaudūs šuoliai
Bet aštuntam greičio ruožui besibaigiant net 37 metrus nuskriejo Lauris Mezitis su raudona „Lada 2107”. Nusileisdamas jis mašinos priekiu brūkštelėjo per žvyrą ir išslydo į šalikelę, bet slysdamas griovio pakraščiu sugebėjo įšokti atgal į trasą ir nurūko tolyn.
Tiesa, ne visiems šuoliai buvo sėkmingi – po tramplino daug automobilių aplamdė buferius, vienas ekipažas susprogdino padangą, o du iškrito iš lenktynių.


"Autoplius 300 lakes rally" rezultatai (Top 15):

1 V.Švedas/Ž.Sakalauskas (Mitsubishi Lancer Evo X) 1:07:34.09
2 D.Butvilas/R.Vaitkevičius (Mitsubishi Lancer Evo X) 1:07:48.82 (+14.73)
3 J.Vorobjovs/A.Žeibe (Mitsubishi Lancer Evo IX) 1:08:24.12 (+50.03)
4 M.Svilis/I.Pūķis (Mitsubishi Lancer Evo VIII) 1:09:49.07 (+2:14.98)
5 D.Jocius/K.Torrau (Mitsubishi Lancer Evo IX) 1:09:55.91 (+2:21.82)
6 M.Samuitis/R.Šaučikovas (Mitsubishi Lancer Evo X) 1:10:17.56 (+2:43.47)
7 R.Kvaraciejus/M.Čepulis (Mitsubishi Lancer Evo X) 1:10:26.17 (+2:52.08)
8 A.Egle/A.Dauga (Mitsubishi Lancer Evo X) 1:10:53.11 (+3:19.02)
9 Y.Arshanskiy/M.Soskin (Mitsubishi Lancer Evo VIII) 1:11:13.56 (+3:39.47)
10 M.Daunoravičius/A.Daunoravičius (Mitsubishi Evolution RS) 1:11:43.98 (+4:09.89)
11 J.Berķis/E.Čeporjus (Mitsubishi Lancer Evo VIII) 1:12:09.36 (+4:35.27)
12 V.Žala/D.Alekna (Subaru Impreza) 1:12:19.01 (+4:44.92)
13 R.Čapkauskas/T.Šipkauskas (Mitsubishi Lancer Evo IX) 1:12:33.86 (+4:59.77)
14 A.Mikhaylov/N.Kokins (Mitsubishi Lancer Evo X) 1:12:48.77 (+5:14.68)
15 R.Jaunzems/O.Kaņeps-Kalniņš (Mitsubishi Lancer Evo VIII) 1:14:22.65 (+6:48.56)


#1104 Rally Sarma 2013 Apžvalga

Dzionis 26 balandžio 2013 - 11:06

II Lietuvos, III Latvijos, NEZ ir Baltijos žiemos taurės etapas.
Ralyje startavo 102 ekipažai iš septynių valstybių.
https://www.youtube....h?v=LPsXo56dJZw


#954 Reidai Keliuose

edis33 05 balandžio 2013 - 04:25

Šia savaite t.y. nuo 2013.03.04d. iki 2013.03.11d. vyksta akcija, kurios metu, Kelių eismo pareigūnai sustabdys vairuotojus ir tikrins jų ne tik blaivumą, bet ir ar nėra apsvaige nuo narkotinių medžiagų, veikiančių psichika.


#912 Audi Vs Bmw

Emilis 04 balandžio 2013 - 04:03

Audi ar Bmw? Nuolat nenutyla diskusijos, kuri mašina geresnė. Visą laiką atsiranda šmeižiančių tai vieną, tai kitą pusę. Kokia jūsų nuomonė apie tai? Mano manymu tai yra juokingos šios dvikovos, diskusijos ir nuolatiniai varymai ant vienos ar kitos auto.  Mano manymu ir viena ir kita yra geri automobiliai, turi savų pliusų ir savų minusų. Tačiau as pasirinkčiau Audi, kažkaip ji man nuo mažens yra gražesnė patrauklesnė ir visokia kitokia ;) Na prieš Bmw taip pat neturiu nieko blogo, bet jo nepirkčiau vien dėl to, nes pas mus yra susidariusi tokia nuomonė: turi Bmw tai nori pavaidint ir t.t Ir siaip labai daug kaimietukų prisiperka bmw ir prisidaužo.. Kažkur girdėjau tokį posakį: "Ne visi Bmw vairuotojai yra idiotai, bet visi idiotai vairuoja Bmw" ;) Na manau supratot. Kokia jūsų nuomonė. Prašyčiau pagrįsti savo nuomonę.

O čia juokingas video, kai Bmw fanai apšaudo Audi fanus :)



#843 Ford Ecosport Ir Sync Ryšio Sistema

JunkyBond 04 balandžio 2013 - 11:00

NuotraukaIspanijoje, mobiliųjų technologijų parodoje, Ford pristatė mažojo EcoSport SUV europietišką versiją. Šiuo metu modelis parduodamas besivystančiose rinkose, pavyzdžiui, Indijoje, Brazilijoje.
Kalbant apie paminėtą pristatymą Ispanijoje, galima teigti, jog norėta pademonstruoti balsu aktyvuojamą automobilio ryšio sistemą SYNC.
EcoSport bus vienas iš pirmųjų Ford‘ų Europoje, siūlomų su SYNC AppLink. Svarbu, kad automobilis turės SYNC neatidėliotinos pagalbos funkciją, prisijungiančią prie vietinių avarinių tarnybų.
Varikliai – 1 tricilindris vieno litro EcoBoost bei 1,5 litro dyzelinis.
Nežinia kodėl, bet šioje vietoje atsirado noras įdėti senojo Escort nuotrauką (galbūt dėl panašiai skambančio pavadinimo).

Nuotrauka




#842 Automobilio Priežiūra

JunkyBond 04 balandžio 2013 - 10:57

Sveiki,


Tyrimų metu nustatyta, jog apie 70% vairuotojų nežino, kaip patikrinti automobilio tepalų lygį. Automobiliams tapus kasdienybe, daugelis vairuotojų vis dar neturi supratimo, kaip tinkamai prižiūrėti mašinas. Turint galvoje, jog Lietuvoje didžioji dalis vairuotojų renkasi naudotas transporto priemones, automobilių priežiūra tampa itin aktuali. Jei norite tinkamai pasirūpinti savo automobiliu ir išvengti neplanuotų vizitų servisuose, pateiksime patarimų, kaip tai padaryti.
Pradėsime nuo bene svarbiausios dalies automobilyje – variklio. Pirmas dalykas, į ką vertėtų atkreipti dėmesį, yra variklio leidžiamas garsas. Jei transporto priemonės sistemoje nėra jokių gedimų bei trukdžių, ji neturėtų leisti pašalinių garsų. Šį rodiklį galite patikrinti kiekvieną kartą, užvedę savo automobilį. Tai nereikalauja jokių pastangų ar specialių žinių. Išgirdę variklio keliamus neįprastus garsus, nedelsę kreipkitės į autoservisą. Kitas svarbus aspektas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra tepalai. Jų priežiūra yra labai svarbi, tad jei jau kurį laiką netikrinote automobilio variklio tepalų lygio, padarykite tai dabar. Visų pirma įsitikinkite, jog automobilis stovi lygioje vietoje, priešingu atveju, jam stovint įkalnėje, galite gauti klaidingus duomenis. Jei automobilis užvestas, užgesinkite variklį ir palaukite 15 minučių. Leiskite jam atvėsti. Po variklio gaubtu rasite tepalų lygio matuoklį, tai padaryti itin paprasta, nes dažniausiai jo rankenėlė yra žymima geltona ar raudona spalva. Ištraukę matuoklį nuvalykite jį servetėle, kad ant jo neliktų tepalo žymių. Tuomet įstatykite matuoklį atgal ir palaukite apie penkias sekundes. Galiausiai, vėl ištraukę, pamatysite kiek tepalų yra variklio sistemoje. Prieš apsidžiaugdami, jog tepalų yra, atkreipkite dėmesį į minimalios bei maksimalios vertės žymes. Tik įsitikinę, kad tepalų yra daugiau nei trečdalis visos matuoklio skalės, bet lygis neviršija aukščiausios reikšmės, įstatykite tepalų lygio matuoklį į jam skirtą vietą ir uždarykite variklio dangtį – jums nėra dėl ko nerimauti. Esant per mažam tepalų lygiui, būtinai įpilkite jo daugiau (naudokite tą patį tepalą, kurį naudojote pirmąjį kartą, bei tepalą kurį rekomenduoja jūsų automobilio gamintojas), na o jei rodiklis viršija aukščiausią normą, kreipkitės į specialistus, kurie pašalins perteklių. Tam, kad nereikėtų nuolatos nerimauti dėl tepalų lygio, turėkite galvoje, jog jie yra keičiami nuvažiavus 10-15 tūkst. kilometrų, (tuo pat metu reikia patikrinti ir žvakių laidus). Tuo tarpu žvakės keičiamos kas 60 tūkst.km., kuro filtras – 70 tūkst.km, o pavarų dėžės alyva – 50-90 tūkst.km. Pasirūpinę visais šiais aspektais, nepamirškite variklio diržų. Vairuotojai neretai numoja į juos ranka, mat jie keičiami tik nuvažiavus 100-150 tūkst.km., tačiau jiems nutrūkus gali kilti didelių nemalonumų. Jei nusipirkote naudotą automobilį ir nežinote, kada paskutinį kartą buvo keisti variklio diržai – nerizikuokite ir pasikeiskite juos tuoj pat. Tai investicija į jūsų automobilio ilgaamžiškumą.
NuotraukaKitas svarbus elementas jūsų automobilyje – aušinimo sistema. Aušinimo skysčio bakelį rasite po variklio gaubtu, plastikiniame bakelyje. Tai padaryti nėra sunku, nes šis skystis yra ryškios spalvos. Turėkite omenyje, jog aušinimo skysčio talpa yra sandari, taigi, jei pastebėjote nuotekas, kreipkitės į specialistus. Skystyje neturėtų būti purvo priemaišų. Jei pastebėjote purvo nuosėdas, pakeiskite aušinimo skystį nauju. Beje, neatidarykite bakelio, kol variklis kaštas, kad skystis “nešautų” laukan. Specialistai rekomenduoja aušinimo sistemą praplauti nuvažiavus 50 tūkst.km.
Stabdžių sistemos skystis yra keičiamas nuvažiavus 75 tūkst.km. Jo talpą rasite šalia pertvaros (kai kuriais atvejais ant), kuri skiria variklį nuo automobilio salono. Skysčio lygiui nustatyti nepatariama atidarinėti talpos. Šiuo atveju pakanka ją lengvai pajudinti, taip nustatysite stabdžių skysčio lygį. Žinoma, jis neturėtų būti ant minimalios ribos. Dar vienas būdas nustatyti, ar laikas keisti skystį, yra spalva. Pastebėję, jog skystis yra purvinai gelsvo atspalvio, būtinai jį pakeiskite. Stabdžių šlangelės, taip pat svarbi dalis – jos negali turėti nutekėjimų ar rūdžių žymių.
Vairo stiprintuvo skystis yra keičiamas įveikus 50 tūkst.km. Atminkite, jog, kaip ir kiekvieno automobilio skysčio per žemas lygis, šis taip pat gali sukelti problemų bei pakenkti sistemai. Kalbant apie vairo stiprintuvą, garsas yra puikus indikatorius. Jei staigaus posūkio metu ar maksimaliai susukus vairą išgirsite pašalinius garsus, triukšmą, tai gali reikšti, jog atsilaisvino vairo stiprintuvo siurblio diržas. Žinoma, tai, kaip ir kiekvieną kitą gedimą, reikia pašalinti.
Dar viena automobilio dalis, kurią galite patikrinti patys, yra važiuoklė. Galite patikrinti, ar jos dalys neturi nuotekų (dažniausiai aptinkamos ant guminių dalių). Amortizatoriai taip pat gali byloti apie gedimus.Attminkite, jog paspaudus automobilį, jis į pradinę poziciją turi sugrįžti per kelis pakilimus. Jei pastebėjote, kad mašina juda ilgiau, patikrinkite šią informaciją su specialistais.
Kalbant apie išorines automobilio problemas, nepamirškite žibintų. Atrodo kvaila, bet didelė dalis vairuotojų važinėja su nedegančiu žibintu tol, kol pareigūnai juos apie tai įspėja. Taigi, norėdami to išvengti, važiuodami pro stiklinį pastatą ar parkuodamiesi parduotuvės stovėjimo aikštelėje žvilgtelėkite į automobilio atvaizdą. Taip visada būsite tikri, jog net ir tamsiuoju paros metu esate matomi.
Nuotrauka Galiausiai, nepamirškite patikrinti automobilio padangų. Slėgį galite patikrinti bet kurioje kuro kolonėlėje – tai nemokama savitarnos paslauga. Duomenis, koks jūsų padangų slėgis turėtų būti, rasite statramsčio, jungiančio priekines bei galines automobilio dureles, apačioje. Turėdami galvoje, jog neretai lietuviai perka ne tik naudotus automobilius, bet ir dėvėtas padangas, patikrinkite jų būklę. Lietuvoje mažiausias leistinas padangų protektoriaus gylis žieminėms padangoms yra 3mm, o vasarinėms – 1,6mm. Taigi, įsitikinkite, jog jūsų naudojamos padangos atitinka reikalavimus. Be to, jei pastebėjote, jog po sezono labiau nusidėvėjo išorinė ar vidinė padangų dalis, pasikonsultuokite su specialistais, mat tai gali įspėti apie netinkamą ratų suvedimą ar važiuoklės problemas.
Nuotrauka Ar jums kada teko susidurti su situacija, kai vairavimą blaško skydelyje įkyriai mirksinti švieselė? Jei taip, greičiausiai net nenutuokiate, kas tai galėtų būti. Kiekvienas vairuotojas turi žinoti, ką šie įspėjamieji ženklai reiškia, taip automobilis jums praneša apie gedimus. Atminkite, jog tinkamai prižiūrėtas automobilis gali gyvuoti metų metus, ir tik nuo jūsų priklauso, kiek tų metų bus.


#773 Šią Savaitę Bus Vykdoma Autobusų Ir Krovininių Automobilių Kontrolė

admin 13 vasario 2013 - 12:28

Europos kelių policijos tinklo (TISPOL) iniciatyva šią savaitę, vasario 11-17 dienomis, daugelyje Europos šalių vykdoma prevencinė priemonė „Krovininių transporto priemonių ir autobusų kontrolė“. Šią priemonę organizuoja ir Lietuvos policijos pareigūnai, vykdantys eismo priežiūrą.


Policijos pareigūnai tikrins Lietuvoje, taip pat ir užsienio šalyse įregistruotus krovininius automobilius, autobusus, vairuotojų blaivumą, saugos diržų, tachografų naudojimo, darbo ir poilsio režimo, didžiagabaričių, pavojingų krovinių vežimo tvarką, šių transporto priemonių techninę būklę, bus vykdoma ir važiavimo greičio kontrolė.
Pagal galimybes patikrinimai bus atliekami bendradarbiaujant su Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos teritorinių padalinių darbuotojais, muitinės pareigūnais.


#731 Naujoji „Mazda 6" Debiutuoja Lietuvoje

Straipsnis 30 sausio 2013 - 07:22

Nuotrauka Nuotrauka
Vienas populiariausių kompanijos modelių, pagaliau pradeda savo spektaklį ir Lietuvoje, kurioje tikimasi atgauti prarastas pozicijas, nes pirmosios kartos „Mazda 6" buvo vienas populiariausių naujų automobilių Lietuvoje.
Naujausiomis „Mazda" technologijomis prikimštas automobilis turėtų nustebinti net ir didžiausius skeptikus. Kodėl? Itin lengva platforma, modernūs benzininiai ir dyzeliniai motorai bei aukščiausios kokybės interjeras. Tokiais epitetais nesidrovi žarstytis „Mazda" atstovai.

Naujas vidutinės klasės sedanas yra 105 milimetrais ilgesnis už praeitos kartos modelį ir dabar yra 4,86 metro ilgio, 1,84 metro pločio ir 1,45 metro aukščio. Padidėjo ne tik automobilio parametrai, bet ir ratų bazė, kuri dabar yra 2,83 metro. Taip pat skirtumas tarp praeitos kartos modelio ir naujo yra, jog priekiniai ratai yra pastumti 100 milimetrų į priekį, o tai geriau paskirsto svorį.

Padidėję automobilio parametrai, naujos kartos modelyje pasiūlys 20 milimetrų daugiau erdvės priekyje sėdintiems keleiviams, o gale sėdintiems keleiviams erdvė padidės 43 milimetrais. Daugiau erdvės bus ir bagažinėje, naujoji šešiukė pasiūlys 483 litrų dydžio bagažinę ir 20 milimetrų platesnę bagažinės pakrovimo angą.

Mūsų šalies rinkai automobilis bus siūlomas su dviem benzininiais ir vienu dyzeliniu agregatu. Pirkėjai norintys benzininio agregato galės pasirinkti iš 2 arba 2,5 litro variklių, kurie išvysto atitinkamai 145, 165 arba 192 arklio galias, priklausomai nuo versijos. 145 arklio galių modifikacija taip pat išvystys 210 NM sukimo momentą, iki 100 km/h įsibėgės per 9,5 sekundės, pasieks maksimalų 208 km/h greitį ir turėtų vidutiniškai suvartoti 5,5 litro degalų. 165 arklio galių versijai talkins 208 NM sukimo momentas, iki 100 km/h įsibėgės per 9,1 sekundės, pasieks maksimalų 216 km/h greitį ir vidutiniškai turėtų suvartoti 6 litrus degalų. Pati galingiausioji versija su 192 arklio galių ir 256 NM sukimo momentu iki 100 km/h įsibėgės per 7,8 sekundės, pasieks maksimalų 223 km/h greitį ir vidutiniškai turėtų suvartoti 6,3 litro degalų.

Vienas dyzelinis variklis bus siūlomas su dvejomis versijomis - 150 ir 175 arklio galių. 150 arklio galių modifikacija išvystys 380 NM sukimo momenetą, iki 100 km/h įsibėgės per 9 sekundes, pasieks maksimalų 211 km/h greitį ir vidutiniškai turėtų suvartoti 4,2 litro degalų. Galingiausioji versija su 175 arklio galiomis ir 380 NM sukimo momentu iki 100 km/h įsibėgės per 7,8 sekundės, vidutiniškai suvartos 4,5-4,8 litro degalų bei pasieks maksimalų 223 km/h greitį.

Šešiuke su 2 litrų benzininiu agregatu, kuris išvystys 150 arklio galių, Lietuvoje kainuos nuo 79,060 litų. Tuo tarpu modelis su dyzeliniu agregatu, kuris išvystys taip pat 150 arklio galių, Lietuvoje kainuos nuo 92,710 litų.

Bazinėje modelio įrangoje pirkėjai gaus ABS ir EBD sistemas, DSC ir TC stabilumo ir sukibimo kontroles, daugybę oro pagalvių, „i-Stop" sistemą, elektra valdomus ir šildomus veidrodėlius, centrinį užraktą, elektra valdomus priekinius ir galinius langus, šildomas priekines sėdynes, CD/MP3 grotuvą, AUX ir USB jungtis, oro kondicionierių,


#464 Tepalų Keitimas

admin 08 lapkričio 2011 - 11:15

Tepalų keitimas tai vienas iš reguliarių dalykų kuriuos reikia atlikti eksplotuojant automobilį. Tiek pats tepalas, tiek tepalo filtras, oro ir salono filtrai – tai keitimai kuriuos reikia padaryti kiekvienai automobiliui nepaisant kokia jo markė ar modelis, jei automobilis yra naudojamas kas dieną, tokių reguliarių keitimų neišvengs nei vienas automobilio savininkas.
Kada reikia keisti variklio tepalus?

Variklio tepalai yra keičiami reguliariai, priklausomai nuo to kokiame klimate yra naudojamas ir eksploatuojamas automobilis bei kokios markės, klasės ir kokybės yra pilami variklio tepalai. Dažnu atveju automobilio tepalus reikia keisti kas 10 000 tūkstančių kilometrų arba kas du metus, priklausomai nuo to kuris iš šių dalykų pirmesnis. Sintetinius variklio tepalus reikia keisti kas 15 000 tūkstančių kilometrų. Be abejonės keičiant variklio tepalus reikia nepamiršti ir kartu susijusių keitimų, privalu kartu keisti ir tepalo filtrą, bei rekomenduotiną keisti ir oro bei salono filtrus.

Kaip žinoti ir nustatyti kad tepalus jau reikia keisti?

Dažnai nutinka taip, kad nusipirkus automobilį pirkėjai svarsto, reikia keisti ar nereikia keisti variklio tepalų – atsakymas yra paprastas, jei jų nekeitėte patys, net jei ir atrodo tepalai šviesūs, juos patartina pasikeisti. Keičiant tepalus visuomet pasižymėkite kilometražą bei sekančio keitimo datą arba kilometražą. Daugelis mano kad seni tepalai tai juodi ir tamsūs tepalai – bet tai nebūtinai tiesa. Dažnai tamsūs tepalai nebūtinai būna blogi, kai kurios tepalų markės natūraliai būna tamsesnės lyginant juos tarpusavyje, o dyzeliniuose automobiliuose tepalai patamsėja kur kas greičiau nei benzininiuose. Nepaisant to tiek dyzeliniams, tiek benzininiams varikliams galioja toks pats tepalų keitimo intervalas laike ir kilometražas. Kartais prasti tepalai arba seni tepalai iššaukia kitokias variklio problemas, tokias kaip kalantys variklio kompensatoriai – jei pirmieji tarsi praneša apie nekokybiškus ar senai keistus variklio tepalus. Plačiau apie kalančius kompensatorius skaitykite kompensatorių plovimo skiltyje;


Tepalų greičių dėžėje keitimas

Tiek variklyje, tiek greičių yra tepalai kuriuos be abejonės reikia kas tam tikrą laiko ar kilometrų kiekį keisti. Greičių dėžėje dažnu atveju yra pilami kitokios koncentracijos ir klampumo tepalai nei variklyje, bet tai nėra taikoma visiems automobiliams, yra tokių greičių dėžių į kurias pilasi tokie patys kaip į variklį tepalai. Greičių dėžės tepalus reikia taip pat stebėti ir laiku keisti tokiais kokius nurodo gamintojas. Ypač atsargiai su tepalo lygiu reikia elgtis automobiliams kurie turi automatinę greičių dėžę – menkiausias trūkumas tepalo gali sukelti rimtus gedimus automatinei greičių dėžei, ji gali pradėti veikti nekorektiškai.



Senų nekeistų tepalų pasekmės automobilio varikliui

Seni ir nekeisti variklio tepalai gali sukelti prastą variklio tepimą, ypač ekstremaliomis sąlygomis – tokiomis kaip šaltas oras ar aukšti variklio sūkiai, tolimos ir ilgos kelionės, kalantys kompensatoriai ir greičiau dylantis variklis. Taip pat kaupiasi nuosėdos, apsineša vidinės detalės, pasitaiko kad užstringa tepaliniai žiedai ir variklis pradeda deginti tepalus. Seni tepalai esant šaltam orui pasidaro tirštesni ko pasakoje sunkiau kuriasi automobilis, padidėja kuro sąnaudos. Tokios pačios taisyklės galioja ir greičių dėžės tepalui.
Tepalai, kokie jie būną ir kokius juos rinktis?

Tepalų šiais laikais yra labai įvairių, jų pilna tiek maksimose tiek auto detalių parduotuvėse, bet kokią alyvą pasirinkti ir kuri yra gera ir kuri bloga? Alyvos kokybę nusako keletas kriterijų, tokių kaip klampumo klasė ir alyvos kokybė. Ant kiekvienos tepalo pakuotės rasite šiuos duomenis, tereikia juos žinoti ir į juos atkreipti dėmesį. Svarbiausias alyvos eksploatacines savybes ir tinkamumą konkrečiam varikliui apibrėžia kokybės klasė pagal API (angl. „American Petroleum Institute“) eksploatacines grupes ir klampos indeksas pagal SAE (angl. „Society of Automotive Engineers“) klasifikaciją. Šie du indeksai yra pagrindiniai kriterijai pagal ką reikia rinktis variklio alyvą. Pavyzdžiui, pagal API nurodytą eksploatacinę grupę ir kokybės klasę galima nustatyti kokiam variklio tipui (pirmoji raidė: S – benzininiams; C – dyzeliniams; jei alyva universali – žymima dviem raidėm, pvz., SF/CC- pirmosios raidės nurodo, kad alyva rekomenduojama naudoti benzininiame variklyje, o antrosios rodo kad alyvą galima naudoti ir dyzeliniame variklyje) ir kokio amžiaus konstrukcijai konkreti alyva yra tinkamiausia.

Alyvos klampumas

Alyvos klampumą nurodo SAE skaičiai (pvz dažniausiai mūsuose naudojama alyva 10W40). Pirmasis skaičius prieš W raidę – šalto tepalo klampumas, svarbus žiemą. Kuo skaičius mažesnis, tuo skystesnė alyva šaltame ore. Kuo tepalai skystesni, tuo jie lengviau sukami starterio žiemą, tuo mažesnės sąnaudos ir geresnis variklio tepimas. Tepalo klampumas esant šaltam orui matuojamas  prie -18°C temperatūros. Tam, kad būtų aiškiau paaiškiname, kad 0W klampumas realiai yra toks pats kaip ir 5W, tačiau jis visiškai nustoja tekėti dar žemesnėje temperatūroje nei 5W. Tepalas kuris yra žymimas 5W sustingsta ir nustoja tekėti maždaug -40°C šaltyje, taigi pirkti 0W Lietuvoje važinėjamiems automobiliams kaip ir netikslinga – 5W yra optimalus variantas šaltai žiemai. Antras skaičius už raidės W nusako tepalų klampumą darbinėje temperatūroje prie 100°C. Negalima paprastai atsakyti, koks tepalas geresnis- skystesnis ar klampesnis. Skystesnės alyvos (W30) privalumas- tokia alyva šiek tiek sumažina trintį tarp variklio mazgų, taigi variklis tampa šiek tiek ekonomiškesnis, lengviau kuriamas. Nepamirškime taip pat, kad skystesni tepalai gali nekaip tikti seniems, sudėvėtiems varikliams kurie pasižymi tepalo pralaidumu į išorę – natūraliai, kuo tepalas skystesnis tuo labiau jis tekės ir bėgs tokiame variklyje. Tiesa, jei variklis neleidžia tepalo ir yra tvarkingas, klaidinga manyti kad supylus skystesnę, kokybiškesnę alyvą jis pradės per visus šonus leisti tepalus. Taigi reziumuojant klampesnės alyvos (W50) privalumas yra tas kad ji sudaro storesnę ir atsparesnę tepalo plėvelę. Bet naujesniuose varikliuose, kuriuose tarpai tarp tepamų paviršių maži, didelio klampumo tepalas sunkiau skverbiasi į tarpus tarp paviršių.
Alyvos klasė

Nepriklausomai nuo variklio alyvos ar jų savybių, visoms alyvoms yra suteiktas klasifikacijos laipsnis. Alyvos klasifikuojamos pagal API (Amerikos Naftos institutas) ir A.C.E.A. (Europos automobilių konstruktorių asociacija) specifikacijas.

Kalbant apie API klasifikaciją, API: SF, SG, SH, SJ, SL – tai alyvos skirtos benzininiams varikliams, CD, CE, CF, CF-4, CG, CG-4 tai alyvos klasės kurios nurodomos ir yra skirtos dyzeliniams varikliams. Dažniausiai, alyvos tinka tiek dyzeliniams automobiliams tiek benzininiams ir dažniausiai žymimos tiek S tiek C raide.

Kalbant paprastai – kuo tolesnė abėcėlėje yra antroji raidė po klasifikacinės S arba C – tuo aukštesnė yra alyvos klasė pagal API:

SF klasė – automobiliams, pradedant 1980 m.
SG klasė – automobiliams, pradedant 1989m.
SH klasė – automobiliams, pradedant 1993 m.
SJ klasė – automobiliams, pradedant 1996 m., sportinių automobilių ir kitiems sunkiai apkrautiems varikliams.
SL klasė – automobiliams, pradedant 2002 m., sportinių automobilių ir kitiems sunkiai apkrautiems varikliams.

CD – paprastiems dyzeliniams varikliams.
CE – dyzeliniams varikliams, pradedant 1993 m.
CF, CF-4, CG-4 – šiuolaikiniams dyzeliniams ir turbodyzeliniams varikliams.
Tepalų keitimas ir automobilio paruošimas žiemai



#25 Lexus IS 200

Amonas 27 kovo 2008 - 10:15

Sweiki. Jau senokai buvau nusiziurejas si modeli ir pagaliau nusipirkau, LEXUS IS 200 melinos metalick spalvos 2000 metu 2l su mechanine 6begiu pavaru deze, yra visi siam modelui budingi privalumai, oro kondiciuonierius, klimato kontrole,borto kompiuteris, sildomos sedines, balta pusiau versta oda, centrinis uzraktas, navigacija, abs, anti praspraslidomo kontrole(ish vietos,del soninio tiksliai nzn, sistema galima atjunkti myktuko spustelejimu taippat yra snowtronicas) elektos: langai, veidrodeliai, sedines, 17 originalus ratlankiai,

Trukumai: patekejas galinis amortizatorius kolkas veikiantis puikiai, reikes keisti priekiniu ratu galinius celenblokus kaires traukes antgali, smulkus apibraizymai, cigaretes nudeginta vairuotojo sedine, truksta 1 plasmasines apdailos detales ant variklio, tikriausiai uzstiges cd cheingeris(IS'u liga, nespejau patikrinti) navigacija irgi nepatikrinta.


#1239 Pigiausi Degalai Kaune

admin 15 gruodžio 2014 - 11:26

Pigiausi degalai Kaune
Nuotrauka

Kur Kaune pigiausiai galima prisipildyti degalų?
Pigiausios degalines Kaune prekiaujančios Dyzelinu, Benzinu, dujomis.

Visame pasaulyje krenta naftos kainos, tad vairuotojai gali kiek atsipūsti, mat kelionė dabar kainuoja gerokai pigiau.

Pigiausios degalinės Kaune šiuo metu:

Kovaras
Kovaras1.jpg
Dyzelio kaina šiuo metu ( 2014-12-15) 3,62

Adresas:  Jonavos g. 51, Kauno m., Kauno m. sav., LT-44131
* Nepriima kreditinių kortelių, bet kaina puiki.


Pasidalinkite kitų degalinių kainomis.







#1122 Dažų Kodo Vieta Automobilyje

admin 19 rugpjūčio 2013 - 01:27

Dažų kodo vieta automobilyje

Nuotrauka

štai kaip ir visu masinu vietos kur yra kodas

Šitoj svetainėj taip pat yra nurodytos dažų kodo vietos
http://www.lesonal.c...orOverview.aspx



jei turite daugiau linkų pasidalinkite.


#1114 „Drift Allstars“ Varžybas Kaune Laimėjo Latvis Janis Eglite

admin 13 rugpjūčio 2013 - 07:43

Sekmadienį, rugpjūčio 11 d. Kaune vyko ketvirtasis „Drift Allstars“ šoninio slydimo čempionato etapas. Uždarytoje Karaliaus Mindaugo pr. atkarpoje itin permainingomis oro sąlygomis vykusias varžybas laimėjo 3 serijos BMW vairuojantis latvis Janis Eglite. Antras liko lenkas Dawidas Karkosikas su „Nissan 200SX“ (S14), trečias – „Nissan 200SX“ (S13) valdantis ukrainietis Aleksas Golovnya.




Klausiamas, ar permainingos oro sąlygos ir šlapia trasos danga nebuvo jam iššūkis varžybų nugalėtojas sakė, kad tai keblumų nesukėlė. Priešingai, gausiai visą dieną laistoma trasa leido jam išsisukti su vienu padangų komplektu. „Važiuoti viduryje miesto tikrai yra jaudinanti patirtis, juolab, kad „Drift Allstars“ yra aukščiausio lygio varžybos“, – komentavo J.Eglite. Nuotrauka Andriaus Lauciaus nuotr./„Drift Allstars“ poriniai važiavimai
Sakydami, kad oro sąlygos buvo permainingos neperdedame. Pirmoje dienos pusėje surengtos treniruotės ir kvalifikacija vyko ant sauso dangos, tačiau prieš pat porinius važiavimus prapliupo tikra liūtis, dėl kurios varžybos kuriam laikui buvo sustabdytos. Galiausiai lietus nurimo, o nusausinus trasą lenktynininkai buvo išleisti į trasą, tačiau didesnio ar mažesnio dušo jie kartu su publika sulaukė dar keletą kartų.
„Drift Allstars“ teisėjai, danas Ofalas Commijs, lenkas Arkadijus Dutko ir lietuvis Andrius Miciūnas buvo griežti ir poriniuose važiavimuose neleido važiuoti nei vienam dalyviui, kurio pasirodymas kvalifikacijoje buvo įvertintas nuliu. Taip iš tolimesnės kovos pasitraukė aštuoni sportininkai, o paskutiniu vairuotoju surinkusiu kad ir simbolinį taškų skaičių ir gavusiu galimybę pakovoti dėl patekimo į TOP16.
Poriniuose važiavimuose lietuviams sekėsi sunkiai. Gretos iš karto turėjo apmažėti vien jau todėl, kad pagal kvalifikacijos rezultatus pirmajame etape susigrūmė Mantas Kulvinkas ir Andrius Vasiliauskas. Šią dvikovą po teisėjų prašymo pakartoti, kurio dėl dingusios variklio traukos taip ir nebaigė „Mantingos“ komandos atstovas, laimėjo publikos numylėtiniu buvęs A. Vasiliauskas.
Arnoldas Bernackas galbūt išprovokuotas itin agresyviai jį spaudusio ruso Makso Tvardosvskio abiejuose savo važiavimuose darė grubias klaidas, kaip ir Darius Kepežinskas, kuris tapo vienu iš pirmųjų lenktynininkų apsisukusių tuoj po pradinio slydimo. TOP32 dvikovose su „Drift Allstars“ sportininkai geriau pasirodė tik Timas Simniška, kurio patirtis prieš 14-etį airį Jacką Shanahaną visgi davė savo. Nuotrauka Andriaus Lauciaus nuotr./„Drift Allstars“ poriniai važiavimai
TOP16 lentelė lietuviams vėl susiklostė ne itin sėkmingai. Į šį etapą patekęs T.Simniška susidūrė su Kęstučiu Petroniu, tai vėl reiškė, kad toliau galinčių patekti lietuvių skaičius mažėja. Po trejų metų pertraukos sėdęs prie savo „Lexus SC300“ vairo Drifter.lt narys įveikė jaunąjį kolegą ir tapo vienintelio lietuviu, patekusiu į geriausiųjų aštuntuką, nes A.Golovnya kauniečiui A.Vasiliauskui nepaliko jokių šansų.
Namų sienų gynyba lietuviams baigėsi pralaimėjimu TOP8 etape, kuomet iš pralaimėjęs lenkui Deiwidui Karkosikui iš kovos pasitraukė T.Simniška.
Šlapia trasos danga tapo tikra čiuožyklą šoninio slydimo meistrams. Ne vienas jų apsisuko šiaip jau neįprastoje vietoje tuos po pradinio slydimo, taip pat buvo ir tolių kurie nesuvaldė automobilių giliai įmerkę ratus į antrojo posūkio kelkraštyje susidariusią balą.
Nebuvo išvengta ir kontakto – A.Bernackas savo 3 serijos BMW užblokavo kelią M.Tvardovskio „Nissan Skyline GT-R“ (R34), o lenkas Bartoszas Storalskis su „Nissan 200SX“ (S14) antrajame posūkyje susiglaudė šonais su airiu Nigelu Colferiu. Laimei, abiem atvejais rimtesnio technikos apgadinimo buvo išvengta.


#1107 Automobilio Poliravimas

monjura 29 balandžio 2013 - 06:46

Automobilio isorine isvaizda nemaziau svarbi ir uz techninius dalykus, tad kaip sekmingai atnaujinti spalva, naikinti ibrezimus, poliruoti ir apsaugoti automobilio "skardas" ir pabandysiu aprasyti siame straipsnelyje.

Kadangi garsiausios ir labiausiai vartotojams prieinamos autochemijos prieziuros priemones yra ,,Turtle wax" ir ,,Formula-1", tad as jomis ir naudojuosi.

Pradedamas darbas: (rankomis)

1) Pirmiausia pasistatome automobili taip, kad jis nuolat butu pavesyje, arba jei yra galimybe ivarome i garaza.

2) Nuplauname automobili. Kadangi mums reikia priejimo tiesiogiai prie skardos, tad mums reikia nuimti apnasas, riebalini sluoksni ir t.t. Tam yra specialus sampunas, bet jis nera butinas. As asmeniskai pries pradedant darba automobili nuplaunu su siltame vandenyje istirbdytu gabaleliu ukinio muilo arba nedideliu kiekiu ,,Fairy".

3) Nuplove automobili rupestingai nusausiname.

4) Saliname ibrezimus. Ibrezimus geriausiai salina ,,Formula-1" produktas ,,Scratch Out"  . Suplakame ir nedideli kieki priemones pilame ant svaraus skudurelio, tam geriausiai tinka poliravimo servetele  ;) ir tolygiai sukamaisiai judesiais paskirstome po automobilio pavirsiu nedideliame plote. Kuomet priemone tepame automobilio skarda svarbu gerai ir smarkiai itrinti, nes si priemone chemiskai nezymiai atitirpdo automobilio laka pasiekus tam tikra temperatura ir taip glaisto ibrezimus, tad geriausias rezultatas bus pasiektas gerai pasidarbavus ranka ir gerai itrynus. Itriname visa automobili. Palaukus kol priemone isdziusta ir pabaltuoja ja nutriname, geriausia anksciau itrintas detales nuvalyti dar neitrynus viso automobilio, nes per ilgai uzlaikius priemone ant jau uzteptu daliu sunkiai nusivalo (tam geriausiai tinka vilnone pirstine poliravimui  ). Galima naudoti ir vilnones kojnes. saugokite juodas detales! Sita priemone panaikina tokius ibrezimus kurie nera labai zymus, ziedu ibrezimus ties rankenomis ar automatiniu plovyklu nusiuravimus. Didesniems ibrezimams geriau naudoti pasta  .

5) Graziname automobiliui spalva. Geriausias spalvos atnaujintojas yra ,,Turtle Wax" produktas ,,Color Magic"  , kuri pasirenkame pagal spalva. Prie jo yra pridetas specialus piestukas su kuriuo galime suteikti spalvos gilesniems ibrezimams. Juo tiesiog kelis kartus braukiame isilgai ibrezimo ir paliekame. Tuomet buteliuko turini pilame ant poliravimo serveteliu  ; ir tolygiai gerai trindami paskirstome ant automobilio skardos nedideliame plote. Taip padengaime visa automobili. Palaukiame kol uztepta priemone pabaltuoja ar tampa pilkos spalvos ir nutriname (tam geriausiai tinka vilnone pirstine poliravimui  ). Tam tinka ir vilnone kojne. Ir gink Dieve saugokite juodas detales, rankenas, gumas ir bamperius, nes sunkai nusivalo. Sia priemone reikia pasirinkti pagal jusu automobilio spalva.

Is esmes procedura galima butu ir baigti, taciau norint labai gero ir ilgalaikio rezultato tenka atlikti dar kelias pakopas.

6) Poliruojame automobili. Automobili poliruoju su ,,Formula-1" produktu ,,Carnuba"  ;. Viska atliekame su tomis paciomis poliravimo sevetelemis ir vilnone pirstine kaip ir ankstesniuose etapuose. Si priemone automobiliui suteikia tarsi slapio efekta ir uzdeda apsaugini sluoksni, kuris susidaro is palmiu isgaunamu vasku. Sis vaskas yra kieciausias pasaulyje, tad tikrai gerai apsaugo automobili nuo nauju ibrezimu (ibreziamas vaskas, kuriiame ibrezimai lengviau panaikinami, o ne lakas) saules spinduliu ir t.t.

7) Suteikaime blizgesi. Pats paskutinis etapas automobilio isores grazinime yra blizgesio suteikimas su ..Formula-1" produktu ,,Carnuba Gold"  ;. Viska atliekame tap pat kaip ir kituose etapuose su poliravimo sevetelem ir vilnone pirstine. Si priemone suteikia blizgesi ir automobilis atrodo kaip naujas.

Jei automobilis nera prarades spalvos tuomet galite neteplioti jo su ,,Turtle Wax" ,,Color magic" procukcija ir po 4 etapo tiesiog pereiti prie 6. Nors mano automobilis naujas, taciau as juo naudojuosi.

Sias proceduras galima atlikti ne per viena diena, taciau rekomenduoju jas atlikti vienu ypu. Nebent atlike dali proceduru automobili paliksite garaze ir kita karta ji isivare vel tesite likusias proceduras.

Priminsiu, saugokite juodas detales (gumas, rankenas, buferius), nes sios priemones juos nubalina ir buna ganetinai sunku nuvalyti, o jei jau taip atsitiko, tuomet galite nauoti ,,Turtle Wax" produkta ,,Back to Black" ar kita gumu, bamperiu atnaujintoja.

Beabejones, galima naudoti ir kitas (ne mano isvardintas) galbut pigesnes priemones, taciau negarantuoju, jog bus toks geras rezultatas.

Po siu proceduru galesite pamirsti automobiliu plovyklas, nes uzteks tik nulieti vandeniu ir automobilis vel blizges ir bus svarus, lygiai toks pat kaip atlikus sias proceduras. Siu nusipirktu priemoniu jums uzteks ilgam laikui ir galesite poliruoti automobili ne karta.

Poliravimo trukme su visomis priemonemis pereinant visus etapus 5-6 valandos. Naudojant masinele rezultata pasieksite galbut greiciau.

Uz svaru ir grazu bei blizganti automobili. Nuotrauka Sekmes darbe ir patikekit, rezultatas jusu neapvils Nuotrauka


#1105 Puslapis, Kuris Vilnieciams Suranda Pigiausia Autoservisa

Edvardas 26 balandžio 2013 - 11:25

Cia ne reklama!!!


Sveiki, na, pirmas mano pranesimas, bet tikiuosi, kad bent kiek bus naudingas Nuotrauka


Taigi, neseniai aptikau svetaine, kurioje zmogus ideda savo skelbima, tarkim, "nutruko trosas mercedes-benz 124 automobiliui" na ir auto servisai varzosi, siulo kuo mazesne kaina, kad klientas butu jo.


Ka cia ir be prirasysi, kam idomu - svetaines adresas www.pirkprotingai.lt


P.s. gaila, bet kiek suprantu, tik Vilniui tai galioja Nuotrauka

Pridėta miniatiūra(-os)

  • nuotrauka.jpg



#1064 Davikliai Vairaratyje Vilkikų Vairuotojams Neleis Užmigti Vairuojant

Emilis 09 balandžio 2013 - 12:10



Miuncheno technologijos grupė (MTG, Vokietija) mokslininkai kartu su "Metallux" įmonės specialistais baigia parengti serijinei gamybai, o vėliau pateiks ir rinkai naujai sukurtą jutiklių - daviklių sistemą, pritaikytą transporto priemonių vairuotojams. Tikimasi, jog ši įranga padės išvengti autoįvykių, kurie susiję su vairuotojų ribotomis fizinėmis galimybėmis dėl nuovargio, ligos ar ūmaus priepuolio.

Miuncheno specialistų sukurtą sistemą galima pritaikyti visose veiklos sferose, kuriose reikalingas nuolatinis budrumas ir dėmesingumas, pvz., vairuojant bet kokios rūšies transporto priemones. Kai sistemos su jutikliais valdymo elementas pajaučia, kad ją valdantis operatorius (vairuotojas) savo lietimu atpalaiduoja jutiklių bloką, davikliai, sujungti su modernia avarinio stabdymo sistema, užblokuoja transporto priemonės judėjimą. Tokie atvejai gali pasitaikyti, kai pervargęs vairuotojas nejučia bent akimirką užsnūsta arba jį ištinka staigus priepuolis ar širdies infarktas.

MTG specialistų teigimu, naujai sukurta daviklių sistema veikia tiksliai ir efektyviai, kadangi jos jautrumą užtikrina 248 jutiklių elementai, esantys kiekvieno kvadratinio centimetro sistemos plote. Ši miuncheniečių sistema jau įteisinta kaip išradimas ir sėkmingai išbandyta lengvuosiuose automobiliuose. Tikėdamiesi bent šiek tiek sumažinti sunkiojo transporto sukeliamų autoįvykių skaičių, išradėjai netolimoje ateityje planuoja jutiklių – daviklių sistemą įdiegti ir sunkvežimių vairaračiuose.

Matau tai geras dalykas ypač vilkikų vairuotojams, kurie padės išvengti daug skaudžių nelaimių :)