Peršokti prie turinio


Palyginimas: Bmw 5 Serija Prieš "mercedes" E Klasę


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje nėra atsakymų

#1 admin

admin

    Veteranas

  • Administratorius
  • 326 Pranešimai:
  • MiestasLietuva

05 gegužės 2010 - 02:22

Naujosios BMW 5 serijos ir "Mercedes E" klasės sedanai yra nuostabūs. Bet renkantis iš šių dviejų tenka peržiūrėti 23 metų istoriją.

Per pastaruosius 23 metus BMW 5 serija ir "Mercedes E" klasė buvo susitikę ne kartą. Ir visi susitikimai baigdavosi taip pat — BMW pergale. Bet šįkart viskas gali būti kitaip. Kova prasideda.

Vos atvykę į Portugaliją žinojome, kad šį kartą "Mercedes" taps rimčiausiu varžovu per visą 5 serijos istoriją. Niekada iki šiol E klasė nebuvo tokia tvirta ir savimi pasitikinti kaip šiandien. Ji jau sėkmingai užgožė dabartinę BMW 5 klasę ir toli paliko "Jaguar XF". Na, o kovai su naujausiu BMW "Mercedes" taip pat pasiruošęs — prieš visų laikų populiariausią 5 serijos modelį 530d stoja "Mercedes" su 3,0 litrų dyzeliniu varikliu.

Pasistumdymą pradėkime nuo išvaizdos. Čia nieko gero — nuvilia abu automobiliai. "Mercedes" — keistas, o BMW tiesiog nuobodus. Atrodo, kompanija persistengė bandydama nutolti nuo kritikuoto, bet išskirtinio Chriso Bangle BMW dizaino. E klasė kur kas ryškesnė, bet akivaizdesnis jos nepatrauklumas, ypač žvelgiant į priekį.

Viduje kur kas geriau. BMW sėkmingai žengė į priekį, o ar įsitaisius salone jis geresnis, ar blogesnis už E klasės, priklauso nuo vairuotojo prioritetų. Faktas tai, kad čia viskas patogiau: tvarkingiau išdėstyti jungikliai, aiškesni ciferblatai, naujoji „iDrive“ sistema pažangesnė už „Mercedes“ „Comand“. Vairavimo aplinka tvarkinga ir erdvi, vairuotojo pozicija tobula, o matomumas nuostabus.

Bet BMW salonas nesuteikia išskirtinumo jausmo. Priešingai nei "Mercedes", jis nesudaro prabangaus automobilio įspūdžio. Nors ne toks nuoseklus, E klasės salonas apsupa skoningu medžiu, oda ir subtiliais chromo akcentais.

"Mercedes" visada galėjo pasigirti geresnėmis sąlygomis keleiviams gale, bet šioje srityje BMW jį šiek tiek prisivijo. Vietos galvoms gale su kaupu abiejuose automobiliuose, o vieta kojoms taip pat nebėra išskirtinė E klasės savybė. BMW atsilieka tik šiek tiek mažesne bagažine.

Bet visa tai smulkmenos. Svarbiausias klausimas — kuris geriau važiuoja. Štai čia laukia didžiausi siurprizai. Abu automobiliai puikiai važiuoja lėtai ir greitai, tiesiojoje ir posūkiuose. Ant popieriaus BMW kur kas pranašesnis, nes turi daugiau variklio galios ir geresnį pagreitį. Nuostabiai veikia naujoji aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė (mechaninis šešių laipsnių mechanizmas taip pat puikus, bet su juo automobilį sunkiau pastatyti). Rodos, ji nuolat parenka reikiamą pavarą ir neieško optimalių apsukų. „Mercedes“ į tai atsako ne greičiu (už 530d iki 100 km/h jis įsibėgėja 0,6 sek. lėčiau), o rafinuotumu: jis yra tylesnis ir sklandesnis, o siūlomos spartos tikrai pakaks daugeliui pirkėjų.

BMW lengviau vairuoti — juo drąsiai važiuos bet kuris patyręs vairuotojas. Dėl 80 mm pailgėjusios ratų bazės padidėjo ne tik erdvė gale, bet ir stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Net išjungus visą elektroninę pagalbą ("Mercedes" galima išjungti tik dalį), automobilis tvirtai stovi ant kelio ir yra lengvai valdomas.

"Mercedes" jaučiasi tarsi didesnis automobilis (nors BMW yra platesnis ir ilgesnis), nejučia juo važiuoji atsargiau. Jo pakaba minkštesnė, dėl to kėbulas labiau pasvyra, nepaisant tokių pat padangų bandymo metu kaip ir BMW, mažesnis sukibimas. Bet kiek pripratus E klasė atsiskleidžia ir pradeda stebinti. Pirmiausia — geresnis vairo mechanizmas, kur kas sklandesnis ir tikslesnis nei visiškai elektros valdomas 5 serijoje. Dar labiau stebina tai, kad jis geriau subalansuotas nei BMW, beveik nesijaučia nepasukamumas. Jis kaip BMW posūkių neatakuoja, bet juos lengvai „perplaukia“. Nėra abejonių, kad E350 CDI važiuoja kur kas kokybiškiau nei 530d.

Tačiau nė vienas pasirinkęs 5 serijos standartinę pakabą nesiskųs dėl per kieto važiavimo, nes tai — patogiausias bavarų modelis šios klasės istorijoje. Be to, BMW pasižymi geresnėmis degalų sąnaudomis ir mažesne emisija.

Taigi švytuoklė vis siūbuoja niekaip nenusvirdama į kurio nors modelio pusę. Bet nugalėtoją vis tiek išrinkome. Tiesa, kur kas svarbiau, ne kuris modelis nugalėjo, o tai, kad pirmą kartą per visą šių automobilių istoriją BMW 5 serija ir "Mercedes" E klasė nėra tos pačios temos variacijos, o visiškai skirtingi ir savarankiški automobiliai. BMW išlieka BMW, tačiau dabar jis siūlo ne tik dinamišką važiavimą, bet ir nedideles važiavimo sąnaudas. Tai visapusiškesnis už seną modelį automobilis, ir, nepaisant šiek tiek sumenkusio ankstesnio entuziazmo, daugelis tikrai sutiks paaukoti šią savybę dėl įvairesnių naujojo automobilio talentų.

Bet "Mercedes" nebėra tas pats "Mercedes". Jis nustojo vytis 5 seriją ir iš naujo atrado kokybę, komfortą bei prabangą, kuria turėtų remtis ne tik jo įvaizdis, bet ir pats automobilis. Jis atitrūko nuo BMW, ir būtent dėl to mūsų simpatijų šį kartą daugiau tenka "Mercedes". Kalbant apskritai, nei 5 serija, nei E klasė nėra viena už kitą geresnė, čia viskas priklauso nuo asmeninių poreikių ir prioritetų. Tiesiog reikia nuspręsti, kuris iš šių dviejų automobilių suteiks daugiau pasitenkinimo jį pastačius šalia namų. Su šia E klase, mūsų manymu, gyventi būtų lengviau ir maloniau. Štai taip kukliai prasideda naujas šios klasės geriausiųjų dvikovos istorijos etapas.

Autocar

Autofanai.lt

Kontaktams:
Email: top.projektas@gmail.com





Vartotojų skaito šią temą: 0

0 members, 0 guests, 0 anonymous users