Peršokti prie turinio


"audi A1" Susigrums Su "mini"


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje nėra atsakymų

#1 admin

admin

    Veteranas

  • Administratorius
  • 326 Pranešimai:
  • MiestasLietuva

06 gegužės 2010 - 01:33

Spalį prekybos vietose pasirodysiantis „Audi“ mažylis žada miniatiūrinę prabangą.

„Audi“ viliasi, kad naujasis mažiausias kompanijos modelis A1 taps pačiu perkamiausiu per visą kompanijos istoriją. Žadama, kad automobilio kainos prasidės maždaug nuo 56 000 Lt, vadinasi, neišvengiama ir konkurencija su populiariuoju BMW grupės MINI Cooper.

A1 koncepcija pirmą kartą buvo parodyta Tokijo automobilių salone 2007 metų rudenį. Matyti, kad daugelis prototipo bruožo išliko ir serijiniame variante. Debiuto metu pasirodys dvi benzininės ir dvi dyzelinės versijos, visos turės tiesioginį įpurškimą ir turbokompresorius.

„Audi“ teigia, kad A1 yra sportiškiausias ir prabangiausias automobilis savo klasėje ir siūlo dideles automobilio individualizavimo galimybes. Visą A1 gamą sudarys trejų ir penkerių durų hečbekai, kabrioletas ir sportiškiausias, su "Cooper S" besivaržysiantis, 180 AG S1 modelis.

Žiūrint į A1 priekį į akis labiausiai krenta LED dienos šviesos, kurių išdėstymas „sparnu“ primena brangiausius kompanijos A8 ir R8 modelius. „Audi“ tvirtina, kad A1 savo klasėje bus pats aerodinamiškiausias, pasižymintis 0,32 pasipriešinimo koeficientu. Trumpos ratų užlaidos, žema langų linija ir spoileriai pabrėžia modelio sportiškumą. Dvigubi išmetimo vamzdžiai siūlomi tik galingesniems varikliams, tačiau visi modeliai gaus integruotą juodos spalvos galinį difuzorių.

Kurdami interjero dizainą, „Audi“ įkvėpimo sėmėsi iš lėktuvų, o keturios ventiliacijos angos, sakoma, turi priminti naikintuvo turbinas. Bus siūlomi trys įrangos lygiai: standartinis, sportinis ir S linijos. Papildomai bus galima užsisakyti ir informacinę pramoginę MMI sistemą, valdančią 3D navigacijos sistemą.

Bagažinės talpa yra 267 litrai, o nulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 920 litrų. Tai, lyginant su "Mini", yra gerokai daugiau (atitinkamai 160 ir 680 litrų).

Priekiu varomas A1 kai kuriais komponentais dalinsis su "VW Polo", "Seat Ibiza" ir "Škoda Fabia". Tačiau priekinės MacPhersono ir galinės torsioninės svirties pakaba buvo sureguliuota „Audi“ vadinamajam „dinamiškesniam važiavimui“. Vairo mechanizmas veikia elektrohidrauliniu principu.

A1 yra didesnė už "Mini": 3 950 mm ilgio, 1 740 mm pločio ir 1 420 mm aukščio. Tačiau tik 3 mm ilgesnė ratų bazė byloja apie tai, kad ant galinės sėdynės turėtų būti taip pat ankšta kaip ir aršiausiame konkurente. Sverdamas 1 045 kg A1 yra 90 kg lengvesnis už "Mini".

A1 gauna gudrią ESP sistemą su elektroniniu, nepasukamumą mažinančiu diferencialu.

Su kol kas galingiausiu 120 AG 1.4 TFSI benzininiu varikliu ir DSG pavarų dėže A1 iki 100 km/h gali pagreitėti per 9,1 sek. ir naudoja tik 5,0 litrus degalų 100 km. Kiti varikliai: benzininis 1.2 TFSI ir dvi dyzelinės 1.6 TDI versijos. Visi A1 bus derinami su „Stop—Start“ sistema.

Tikimasi, kad bazinis, Briuselyje gaminamas A1 modelis kainuos šiek tiek daugiau nei 55 800 Lt kainuojantis "Mini One" modelis.


Autocar

Autofanai.lt

Kontaktams:
Email: top.projektas@gmail.com





Vartotojų skaito šią temą: 0

0 members, 0 guests, 0 anonymous users